czwartek, 25 września 2014

Pillowmania

Skończyłam z pufami --> tylko dlatego, że już nie mam więcej miejsca na nie i trzy, które mam w tym momencie to zdecydowanie wystarczająco jak na tak małą przestrzeń. Dopadła mnie natomiast mania poduszkowa! Ja chyba zawsze muszę na coś chorować! Ale sami zobaczcie na te zdjęcia poniżej! Taka mała pierdoła (albo kilka na raz :) ) a taaaaaka wielka zmiana i od razu przytulnie, kolorowo, radośnie i ciepło -> chyba podświadomie szykuję się już na jesień i szarość za oknem.

A tysiące wzorów, kolorów i kształtów, które można znaleźć w zasadzie wszędzie, dają nieograniczone możliwości!!! Kilka propozycji poniżej a reszta standardowo na naszym Pinterest, bo to już chyba więcej niż pewne, że jak zwykle nie udało mi się ograniczyć do kilku zdjęć :)



















Oczywiście wszystko w granicach zdrowego rozsądku i dobrego umiaru :) Żeby czasem nie skończyło się to tak :D


Źródło: Pinterest

A to kilka zdjęć ode mnie, które zrobiła Lu podczas ostatniego pobytu. 



Zresztą sama lepsza nie jest :) To z jej mieszkania (chyba właśnie odpowiedziałam sobie na pytanie kto mnie zaraził tym strasznym wirusem... :)






Dobra jest? :D

Jak widzicie ja też już ich troszkę mam- a co najgorsze, że to jeszcze nie koniec!!! W piątek wybieram się na kolejne poduszkowe polowanie a wszystko przez Marysię z Cleoinspire, która pokazała mi cudowne sklepy z elementami do dekoracji wnętrz w Rotterdamie. Marysiu, jeszcze raz dziękuję za bardzo miłe popołudnie!!!

To jak? Kto zarażony? Kto idzie szukać nowych wzorów i kolorów? Ja postaram się niedługo pochwalić tym co uda mi się nabyć w weekend, bo to akurat pewne że z pustymi rękoma do domu nie wrócę :D

Zaraz weekend, więc oczywiście życzę Wam dużo odpoczynku i wspaniałej pogody a jednocześnie już teraz zapraszam na niedzielny post Lu!!!

aaaaa i prawie bym zapomniała! Kto jeszcze nie głosował (a miałby na to ochotę :) ) to serdecznie zapraszamy do oddania na nas głosu w konkursie Blog Design - głosowanie na Bloga Publiczności!!! :))) Ktoś z Was może przy okazji zgarnąć roczną prenumeratę Dom&Wnętrze i upominki od Home&Moods. Nagrody za najlepszą wypowiedź czekają.


Pozdrawiam,

AN



Pin It

24 komentarze:

  1. U mnie to podobnie wygląda ...wszędzie poduchy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja o chyba zaraz zarosnę nimi :) ale uwielbiam to!

      Usuń
  2. Masz rację, trudno się oprzeć tym wszystkim poduchom, kuszącym wzorem, kolorem czy kształtem, które delikatnie ocieplają wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dlatego w weekend wracam do V&D bo nie dają mi spokoju! :D

      Usuń
  3. turbo uwielbiam poduszki, mega inspiracje! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. poduszkomania u mnie istnieje od dawna i to zdiagnozowana ( przeze mnie..) poduszki szyję sama.. ubranka im też ;) i choc moja szuflada z poszewkami wypełniona po brzegi co jakis czas siadam do maszyny i szyje kolejne ;)) nikt z domowników nie narzeka.. każdy lubi albo sie na nich połozyc.. albo stoczyc na nie bitwę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no teraz to zazdroszczę! szkoda, że ja nie mam takich zdolności ale wtedy to bym chyba musiała mieć na to dodatkowy pokój :D

      Usuń
  5. No to witam w klubie poduchomaniaków ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Lu możemy podać sobie łapkę ;D
    Mam bzika na ich punkcie! ;D
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. U siebie mogłabym mieć pełno poduszek ale niestety mój mąż mnie powstrzymuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może musisz mu pokazać kilka takich zdjęć żeby się przekonał :)))

      Usuń
  8. Ja mam podobnie:)a te podusie w pokojach dziecięcych szczególnie pod tipi....wymiękłam:)
    ściskam serdecznie i miłego polowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mąż się śmieje, że niedługo nie zmieści się na kanapie, bo tyle tych poduszek mamy ( a dodam że kanapa całkiem spora!). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonale to rozumiem! Poduszki to świetny i prostu sposób na małą odmianę w wystroju wnętrza. A moje koty kochają je najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, poduchy robią fajny klimat :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas poduszek też pełno:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach te poduchy, mam to samo, uwielbiam! I od razu przytulniej się robi dzięki nim w domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne siedzisko! Chyba sprawię sobie takie do sypialni!

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha! A ja właśnie siedzę na identycznym fotelu jak na pierwszym zdjęciu. Nawet taki sam futrzak jest na nim :D Poduszka tylko trochę inna ;) Uwielbiam takie klimaty. Widzę, że masz podobny gust. Muszę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...